۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۲۷

بیشترین آثار جشنواره فیلم «سبز» به عکاسان و گرافیست‎ها تعلق دارد

بیشترین آثار جشنواره فیلم «سبز» به عکاسان و گرافیست‎ها تعلق دارد

دبیر بخش تجسمی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «سبز» بیان کرد که بیشترین آثار رسیده به بخش تجسمی دبيرخانه جشنواره فیلم «سبز» در رشته‌های عکاسی و گرافیک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عابدی دبیر بخش تجسمی جشنواره فیلم «سبز» با بیان این که در این دوره از جشنواره آثار هنرمندان تجسمی در رشته هاى عكاسى، گرافیک، نقاشى، كاریكاتور، مجسمه سازى و هنرهاى مفهومى با موضوع محیط زیست حضور دارد، گفت: هنرمندان رشته‌های عکاسی و گرافیک بیشترین مشارکت را تاکنون در آثار ارسالى به جشنواره فیلم «سبز» داشته اند و بیشترین آثار رسیده در بخش تجسمی متعلق به این هنرمندان است.

وی ادامه داد: انتظار داریم هنرمندان حوزه هاى تاثیرگذاری همچون نقاشى، كاریكاتور و هنرهاى مفهومی حضور پررنگ تری در بخش تجسمی جشنواره بین المللی فیلم «سبز» داشته باشند.

عابدی ضمن دعوت از هنرمندان رشته‌های مختلف تجسمی برای حضور در این جشنواره تاکید کرد: هنرمندان رشته‌های مختلف تجسمی به منظور ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست از فرصت باقیمانده استفاده کنند و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فیلم «سبز» برسانند.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «سبز» به دبیری فرهاد توحیدی و به همت انجمن تمدن سبز ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۵ برگزار می شود.

کد خبر 3588209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha